خانه / تجربه شخصی / یک تجربه بد در خرید از دیجی کالا به زبان مشتری سابق

یک تجربه بد در خرید از دیجی کالا به زبان مشتری سابق

حدود دو هفته پیش بود که بنا به درخواستی یکی از دوستان یک لپ تاپ از سایت دیجی کالا خریداری کردم ، دوست بنده به علت ذیغ زمانی که داشت میخواست لپ تاپ خیلی سریع به دستش برسد ، بعد از اینکه سفارش را ثبت و پرداخت کردم نگاهی به صفحه مربوط به ارسال مرسولات انداختم که در آنجا قید شده بود سفارشاتی که از ساعت ۳ به بعد ثبت شوند روز بعد ارسال خواهد شد ، به دلیل عجله ای که بود و ندیدن این صفحه در بدو خرید با مرکز تماس دیجی کالا تماس گرفتم ، اپراتور تلفن را برداشت و بنده عرض کردم که به دلیل عجله ای که دارم میخواستم بدانم این لپ تاپ میتواند امروز ارسال شود و یا خیر ، که با صدای محکمی گفتند خیر ! بنده هم تشکر کردم … حدود ۲ ساعت بعد تماسی از  دیجی کالا گرفته شد که فرمودند فردا ساعت ۳ تا ۶ لپ تاپ ارسال میشود ، هر چند به شدت دوست بنده عجله داشت اما تشکر کردم و فردای آن روز از ساعت ۳ الی ۶ منتظر ماندیم ! اما نیامد که نیامد … با  دیجی کالا  تماس گرفتیم که صدای ضبط شده گفت زمان اداری تمام شده است … با خجالت زدگی تمام با دوستمان ارتباط برقرار کردیم و مساله را گفتیم و خداراشکر ایشان هم مساله را درک کردند ، صبح روز بعد با  دیجی کالا تماس گرفتم و از اینکه بدقولی کرده بودند شکایت کردم که پس از چندین بار پاس کاری میان اپراتور ها در آخر اپراتوری گفت مگر در کار خود شما مشکل پیش نمیاید ! خوب بنده جواب آخر را گرفتم که نه در  دیجی کالا  کسی به فکر مشتری و مشتری مداری نیست پس بریم دنبال زنده کردن خریدمان ! با کلی صحبت و نصیحت شدن از سوی دوستان  دیجی کالایی ، فرمودند که دستگاه ظرف ۲۴ ساعته آینده ارسال میشود که این هیزم در آتش گذاشتن بود … ازشان درخواست کردم که به هزینه خودِ من آن لپ تاپ را جداگانه ارسال کنند که گفتند نمیشود . دستِ آخر پس از ۲ ساعت مکالمه گفتند تا قبل از ۴ امروز ارسال میشود … ساعت ۴ هم گذشت و چیزی ارسال نشد … مجددا” تماس گرفتم و اینبار خداراشکر صدای ضبط شده نبود … با خستگی تمام مساله را از ابتدا تعریف کردم چون اپراتوری که قبلا” با من حرف زده بود حضور نداشت و گفتند پیگیری میکنیم تماس میگیریم … ساعت ۶ شد و تماسی گرفته نشد مجددا” تماس گرفتم و همانند بار قبل برای اپراتور جدید مساله را تعریف کردم و گفتند ارسال شده است … و نهایتا” ساعت ۸:۳۰ شب دستگاه به دست من رسید و تنها چیز جالب این خرید این بود که پیک آن شرکت وقتی لپ تاپ را تحویل داد ، گفت شیرینی ما فراموش نشود …
داستان بالا یک تجربه واقعی در رابطه با خرید از سایت  دیجی کالا  بود ، سایتی که برای خود اسم و رسمی درست کرده است … اما من یک مشتری شاکی بودم و الان مدت ها از خرید لپ تاپ من گذشته ، بعد از پیش آمدن این مساله به این فکر کردم که شاید مدیریت محترم  دیجی کالا  آقای محمدی از این مساله خبری نداشته باشد ، که پرسنل مشتری مداری ندارد به همین جهت یک ایمیل زدم اما هیچ جوابی نداشت و به این فکر کردم که شاید این مساله برای  دیجی کالا  بسیار تکراری است و جزئی از سرویس دهی میباشد .
اما آقای محمدی عزیز ، شما هزینه بسیاری کرده ای ، تنها به عنوان یک مشتری پیشنهاداتی برای شما دارم :
۱- از پرسنل مشتری مدار استفاده کنید و یا حداقل یک دوره ۲ ساعته آموزش برایشان برگزار کنید .
۲- یک واحد امور مشترکین در شرکت شما لازم است ! که مشتری شاکی از این داخلی به آن داخلی نرود .
۳- یک ماژول کوچک ثبت تیکت در پروفایل کاربران بگذارید و پرسنل را مجاب کنید اظهارات مشتری را ثبت کنند تا اپراتور بعدی آن را بخواند نه اینکه مشتری ۱۰ بار مشکل خود را تکرار کند …
۴- یک سیستم پیگیری سفارش داشته باشید … نه اینی که الان دارید یک سیستم واقعی .
۵- کمی اطلاع رسانی خود را بهتر کنید ! من برای اینکه بفهمم چطور خریدم به دستم خواهد رسید سایت شما را زیر و رو کردم اما به لطف برنامه نویسی میتوانید این مساله در هنگام خرید هم ذکر کنید .
۶- سیستم رسیدگی به شکایات پیش پا افتاده ترین مساله در هر بیزنسی هست .

مسائل زیاد است و وقت تنگ انشاالله برای سایر مشتریان چنین تجربه ای پیش نیاید .

همچنین ببینید

نقدی بر بییپ تونز از دیدگاه شخصی من

نقدی بر بییپ تونز ، سرویس دانلود قانونی موزیک

حدود ۶ سال پیش بود که در کافه کنار دانشگاه نشسته بودم ، آن موقع …

۵۹ نظر

  1. مطلب جالبی بود. واقعا یکی از بزرگترین مشکلات کسب و کار در کشور ما مشتری مداریه. تقریبا شرکتی رو سراغ ندارم که به محض اینکه به اسم و رسمی میرسه دیگه مشتری مداری براش مهم نیست و میره روی فرمت KLM معروف. خیلی جای تاسف داره که صاحبان کسب و کار چیزی رو با زحمت میسازن و بعد رهاش میکنن به امان خدا.

    • محمدعلی میهن خواه

      سیامک جان ممنونم از اینکه نظرت را با من به اشتراک گذاشتی ، اما به عقیده من هر فردی اگر دوست داشته باشد با جایی کار کند باید نقاط ضعف آن را اطلاع بدهد تا اصلاح کنند این احترام به خودمان است که حقمان را محفوظ نگه دارند .

    • دیجی کالا یه سایت کاملا کلاهبرداره که هیچ مرجعی هم بهش رسیدگی نمیکنه.۴۵۰ تومن پول یه ۶دفون دادم و مثلا اعتماد کردم که از یه سایت معتبر میخرم.بسته رو که باز کردم با یه اشغال روبرو شدم.یه هدفون فیک چینی رو تو کارتن اصلی گذاشته و ارسال کرده بودن .واصلا هم جوابگو نشدن.این سایت یه دزده.برید از دست فروش کنار خیابون خرید کنید ولی ازین کلاهبردارای گرون فروش خرید نکنید.تمام جنساشون تقلبیه

      • سلام دوستان
        بنده از پرسنل سازمان حمایت هستم که به اطلاع کلیه عزیزان می رسانم این سازمان حسب وظایف ذاتی و تحت ریاست مدبرانه آقای نوابی علاوه بر واحد بازرسی ویژه مستقر در داخل سازمان اداره کلی دارد که بنام نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی که یکی از کارهاش نظارت بر عملکرد کسب و کارهای اینترنی در فضای مجازی می باشد در صورتی که دوستان شکایتی داشته باشد در خدمت عزیزان مصرف کننده هستیم تا به شکایت عزیزان رسیدگی شود.

      • کاملا بهاتون موافقم
        منم مسواک برقی آاگ آلمانی رو با قیمت بالا سفارش دادم
        ولی با یه جنس فیک چینی با جعبه داغون تقلبی رو به رو شدم

      • سلام کاملا موافقم. واقعااااا بیش از ۹۰ درصد جنس هاشون فیک هستن.الان که دیگه با این اوضاع تحریم و بد اقتصادی که دیگه واویلاست بخدا

      • همش تخصیر استخدام کردن هر کارمندی در دیجی کالا هست چرا قبلا این داستانا نبود و اموزش کارمندان

  2. واقعا که دیگه به دیجی کالا هم امیدی نیستش …
    دیجی کالا هم مثل بقیه فروشگاه های اینترنتی ایرانی وقتی با اقبال مردم رو برو شد خودشو خراب کرد …
    من این محصولو دیشب سفارش دادم ثبت هم شد امروز صبح هم تماس گرفتن برای تایید سفارش سفارش رو هم تایید کردم و حتی پیامک تایید سفارش هم برام اومد ، نیم ساعت بعد تماس گرفتم که یک محصول دیگه به سفارش اضافه کنم ، اپراتور میگه این دستبندی که سفارش دادین موجود نیست دیگه !
    میگم اگه موجود نیست پس چرا سفارش گرفتین ، پس چرا زنگ زدین براش تایید میگیرین …
    بعدش که من کلا از سفارش دادنم منصرف شدم یک ساعت بعد اپراتور دیجی کالا تماس گرفته که سفارشتون شنبه میاد خدمتتون …
    بعد رفتم تو پنلم دیدم ای بابا سفارشم که لغو شدست ، زنگ میزنم دیجی کالا میگم سفارش من که لغو شده شما تماس گرفتین میگین شنبه میاد خدمتتون میگن نه خیر این محصول کلا موجود نیست میگم پس چرا هی زنگ میزنین هماهنگ میکنین هی میگین موجود نیست تکلیفتون با خودتون مشخص هست ؟
    هیچی گفت منتظر باشید و هی پاسکاری میکردن به همدیگه …
    من مشتری چندین و چند ساله دیجی کالا بودم ولی با این کاری که کردن دیگه دیجی کالا رو گذاشتم کنار و هیچ وقت از دیجی کالا خرید نخواهم کرد
    از قدیم گفتن یک مشتری ناراضی هزاران مشتری دیگه را ناراضی خواهد کرد
    دیجی جون دیگه بای بای

  3. با سلام ،اينحانب نيز مي خواستم در راستاي اطلاع رساني به ديگر هموطنان ،تجربيات خود را از خريد از شركت ديجي كالا تشريح نمايم تا شايد اين مشكلات رفع شود و يا اين تجربه براي ديگران مجددا رخ ندهد .در تاريخ ۳/۳/۹۴ از اين شركت Xbox 360E 250 G خريد كرده و پس از رويت كالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گيگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با اين شركت تماس گرفتم و تقاضاي رسيدگي،تعويض هارد يا در صورت عدم رسيدگي مرجوعي كالا را نمودم كه متاسفانه با ۳ بار پيگيري و ايميل بالاخره لطف كردند و به من اطلاع دادند كه به هيچ عنوان ترتيب اثري به اين شكايت نمي دهند و هيچ مسئوليتي هم در قبال تعويض يا مرجوع نمودن كالا ندارند و وقتي من عنوان كردم كه پس جلب رضايت مشتري براي آنها مهم نيست هيچ اهميتي ندادند و گفتند اصل بودن و يا نبودن كالا از نظر مشتري براي آنها دليل كافي نيست و به هيچ عنوان هم پول مرا پس نمي دهند .اينجاست كه متوجه شدم در اينگونه شركتها هيچ مدل كيفيت و يا هيچ مديريت مشتري وجود ندارد كه حتي به ظاهر و با مكالمه و دلجويي جلب رضايت مشتري برابشان مهم باشد بلكه فقط قبل از خريد و اخذ پول مشتري احترام دارد ولي به محض دريافت پول قانون رضايت مشتري منتفي مي شود و مشتري ساده و وفاداري مثل من كه كالايي به قيمت يك ميليون و پانصد و شصت هزار تومان را يك جا از ايشان خريد نموده است را به راحتي ناديده گرفته و تبديل به يك مشتري ناراضي مي نمايند،سپس با نااميدي از تعويض كالا اقدام به راه اندازي دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم كه دسته كنسول بازي خراب است و كار نمي كند و علاوه بر اينكه هدست دستگاه در كارتن نيست هيچ دفترچه راهنما و يا هر چيزي كه نشانه اورجينال بودن آن باشد در كارتن آن وجود ندارد.نهايتا اميدوارم كه همه ما مردم سعي كنيم در برابر يكديگر مسئوليت پذير باشيم تا اين رفتار به عنوان يك فرهنگ شناخته شود و در سطح كلان سازمانها،نهادها و شركتهاي تجاري خود را موظف به مشتري مداري و حفظ كيفيت و استاندارهاي مورد ادعاي خدمات و كالاهاي خود باشند.با تشكر

  4. هیچ وقت پول به حساب دیجی کالا نریزید من سفارش دادم انلاین پرداخت کردم زنگ زدن میگن موجود نیست پدر در اومد تا پولم بگیرم

  5. در تاریخ ۲۳/۴/۹۴

    تبلت خریداری کردم حین کار با تبلت متوجه داغ شدن تبلت شدم، با توجه به این که داغ شدن حین کار با تبلت امر طبیعی محسوب میشود ولی درجه حرارت تبلت ۴۸٫۵سانتگراد به حدی که تبلت را در دست نمیتوام بگیرم،با خدمات پس از فروش تماس گرفتم و مشکل را عنوان کردم، کارشناس فرمودند که زمانی مشکل فنی محسوب میشود که تبلت هنگ یا خاموش شود،ضمن اینکه متوجه مشکل نشدند، که با چنین درجه حرارت بالای چطور امکان استفاده از تبلت ممکن است!هم چنین از ارسال پیک معذورند.

    درخواست پیگیری مشکل رادارم ،و خواهشمندم که شرکت دیجی کالا در خصوص بازاریابی الکترونیکی با توجه به اهمیت به مشتریان loyal ,مشکلات مشتریان را مورد توجه قرار دهند.
    متن ایمیل و عدم توجه دیجی کالا

  6. سلام.من اخیرا گوشی تلفن گیگا ست از دیجی کالا خریدم.وقتی تلفن به دستم رسید شماره تماس ورودی نمایش داده نمی شد.با کرشناسان شرکت تماس گرفتم عنوان کردن این ایراد فنی است تلفن را عودت بدهید.بعد از ارسال دو روز بعد تماس گرفتن که اشکال نیست علم پیشرفت کرده باید شرکت پشتیبان و گارنتی کننده تنظیمات تلفن را برای شما درست کنه!!! دوباره تلفن را با همان اشکال ارسال کردن.اینم از پیشرفت علم.من دیگه از اینا خرید نمیکنم یه مشت کلاه بردارن.

  7. من مشتريه چند ساله ي ديجي كالا بودم،
    شديدا به همه پيشنهادش ميكردم
    ولي جديدا بسييااااار كلاهبردار شدند،

    من آيپد خريدم و از همون لحظه ي اول هنگ ميكرد،
    هنگ،، ري استارت،،،
    ١ ساعت بعد از اينكه به دستم رسيد بردم تحويلشون دادم
    الان بعد از گذشت ١ هفته ، نه كسي هست كه جوابمو بده نه پولمو بهم پس ميدن

    فقط خواهش مي كنم ازشون خريد نكنيد كه تو اين چند روز با يه سرچ تو اينترنت متوجه شدم اينا چه كلاه برداري ها كه نمي كنند و چقدر جنس كاركرده يا فيك يا گرون كه دست مشتري نمي دهند

  8. آقا حالا یه بار یه اتفاقی افتاده شما زیاد سخت نگیرید …….این ها مشکلی نیست مشکل اصلی یه جای دیگه ست مشکل من توی برنامه هایی مثل حراجمعه و ….ین فروشگاه هاست ………یه ترفند بسیار قدیمیه که از حالت روانی ای که ایجاد میشه در مردم سو استفاده می کنن … این روی بعضی افراد تاثیر میذاره و گول می خورن و محصول با قیمت بایین تری رو که می تونن توی فروشگاه هایی مثل زنبیل و مدیسه و….بخرن رو برن اینجا بخرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. یه ترفند بسیار قدیمیه که از حالت روانی ای که ایجاد میشه در مردم سو استفاده می کنن … این روی بعضی افراد تاثیر میذاره و گول می خورن و محصول با قیمت بایین تری رو که می تونن توی فروشگاه هایی مثل زنبیل و مدیسه و….بخرن رو برن اینجا بخرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. سلام و عرض ادب
    از مورخ ۵ اسفند که دستگاه all in one رو سفارش دادم و بعد از چند روز که به دستم رسید تا مورخ ۱۸ فروردین با صرف حداقل چند ساعت پشت تلفن بودن و حدود حداقل ۳۰ تا تماس با کارشناسان داشتم توضیح دادم کالایی که به دستم رسیده فاقد حافظه ۱۲۸ SSD هست و مغایر با توضیحات صفحه کالا است. با ارسال عکس از کالا و جعبه به آقای نادری هم نهایت در ۱۸ فروردین به بنده اعلام گردید که کالا به علت مغایرت عودت داده بشه و دقیقا همانی که خریداری کردم ارسال بشه. در فاصله خرید کالا تا ۱۸ فروردین قیمت این کالا به علت نوسان ارز دقیقا ۷۰۰ هزار تومن در بازار گرانتر شد و من قبل از اینکه به دی جی کالا پس بفرستم با چندین نفر از کارشناسان صحبت کردم که من می‌خوام کالا راطبق مغایرت پس بفرستم و کالا هم الان در سایت با قیمت جدیدی موجوده و اگر نهایت تا موقعی که کالا دست شما رسید موجودی کالا تمام شد دقیقا کالای خودم را برگردانید . بالاخره کالا ۱۹ فروردین ارسال و ۲۱ فروردین به دست دی جی کالا رسید . اینقدر در پذیرش کالا دست دست کردن تا نهایت ۱ اردیبهشت و پذیرش انجام شد و همزمان که موجودی کالا را در سایت چک کردم دیدم زده ناموجود !!! با کارشناسان تماس مجدد گرفتم و گفتن مغایرت صحیح بوده و براتون عودت وجه انجام میدهیم ! کلی توضیح دادم که من عودت وجه نمی‌خوام و کالایی که خریداری کردم قرار بوده دقیقا همون ارسال بشه و قبل از ارسال هم اتمام حجت کردم که اگر تا آن موقع ناموجود شد همینو پس بفرستید چون بعد از دو ماه دیگه نمیتونم با پول قبلی کالا را دوباره بخرم . متاسفانه کارشناسان زیره باره هیچ‌کدام از صحبتها نرفتن و همزمان مسج اومد که لطفاً شماره کارت معتبر را در پروفایل جهت عودت وجه ثبت کنید !!!!! ( لازم به توضیح است که بنده فایل صوتی تمام مکالمات از ابتدای اعلان مغایرت تا انتهای کار در موبایل ضبط شده دارم)
    من از این اینماد گرفته از مراجعه حضوری گرفته از اصناف کشور گرفته تا کامنت گذاشتن در تمام سایت ها و فروم‌های ایرانی تا حق خودم رو نگیرم ولتون نمیکنم خاطر جمع باشید بابت این حقه بازی باید سایت ملعون دی جی کالا تاوان پس بده . هر جور شده این متن رو هم به محمدی ها برسونید . این کارم نکنید خودم می‌رسونم چون در نهایت اونا باید جواب پس بدن نه چند تا منشی به اصطلاح کارشناس .

    • سلام دوست هم درد، داستان شما دقیقا برای من در مورد خرید یک کالا و ارجاع به دلیل ارسال اشتباه و بعد ناموجود شدن و رشد نرخ ارز و …(و احتمالا افراد بسیار دیگری) نیز اتفاق افتاده است و پس از ۳ماه فهمیدم که کلاهبرداری ظاهرا به یک رویه عادی در این مجموعه کثیف بدل شده است و من بابت خسارتی که بهم وارد شده، یه چیزی هم بدهکار شدم. من نیز کلی رفتم تا تا سرچشمه رو پیدا کنم که نهایتا باید بگم که بدبختانه، این مشکلات عدیده هموطنان عزیزمون هم سرش میخوره به ژن های خوبی که بصورت خدادادی صاحب این ژن شدن و از دست ما هم فعلا کاری بر نمیاد مگه اینکه ….!!
      نمی دونم شاید بشه با اتحاد و یا تشکیل کمپین حلش کرد، ولی احتمالا مقطعی و موردی خواهد بود.

  11. موضوع: سواستفاده سایت دیجی کالا از افزایش نرخ ارز و عدم پایبندی به قوانین سایت مذکور

    بنده در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱ از وبسایت فروشگاه آنلاین دیجی کالا یک دستگاه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X541-UV-N به قیمت ۲۸۷۹۰۰۰ تومان با شماره سفارش DKC-*****14 خریداری نمودم.
    پس از دریافت کالا در تاریخ ۲۱ فروردین ۹۷، لپ تاپ فوق توسط اینجانب آزمایش گردید و در همان روز به پشتیبان فروش تماس گرفته شد و اعلام خرابی دستگاه گردید. در تاریخ ۲۲ فروردین دستگاه تحویل مامور دیجی کالا گردید.
    پس از تماس های مکرر از طرف اینجانب با پشتیان فنی دیجی کالا در نهایت در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ با بنده تماس گرفته شد و خرابی دستگاه از طرف دیجی کالا تایید گردید. از طرفی در این مدت قیمت لپ تاپ موجود در سایت دیجی کالا به ۳۰۹۰۰۰۰ تومان افزایش یافته است.
    پاسخ مسئولین پشتیبانی این سایت پس از تماس های مکرر بنده به یکی از این صورت ها بوده است:«کالای مشابه درسایت موجود نیست» یا « این کالا از طرف فروشنده های دیگر و از طرف سایت دیجی کالا ارائه شده است و دیجی کالا مسئولیت تعویض کالای معیوب را متقبل نمی شود». این موضوع در حالی است که این سایت ادعای بازگردانی و تعویض بدون شرط تا ۷ روز پس از خرید را دارد.
    در مورد گزاره اول در پاراگراف فوق، در تماس بنده در تاریخ ۲ اردیبهشت ساعت ۶:۴۴ عصر اعلام شد که کالای موجود در سایت خطای سیستم است و در واقعیت وجود ندارد، و در مورد گزاره دوم، در تاریخ ۳ اردیبهشت ساعت ۱۰:۴۱ و ۳:۳۹ و ۳:۳۵ عصر چندبار دیگر دستگاه موجود در سایت دیجی کالا با قیمت ۳۰۹۰۰۰۰ عرضه گردید و با تماس مجدد بنده اعلام شد که این دستگاه از طرف شرکت های همکار دیجی کالا بوده و این سایت مسئولیت آنها را ندارد، قابل ذکر است که قوانین بازگشت سایت دیجی کالا به شرکت و یا انبار خاصی محدود نشده و شرط لازم و کافی خرید از دیجی کالا است. قابل ذکر است تمامی مکالمات بنده و مسئولین پشتیبان دیجی کالا در خود شرکت دیجی کالا ثبت و ضبط شده است و در مورد گزاره دوم از سایت دیجی کالا عکس گرفته شده است و به این شکواییه پیوست گردیده است.
    در نهایت پس از تماس های مکرر بنده و پیگیری های بنده در مورد تعویض لپ تاپ اینجانب، هر کدام از پاسخگوهای دیجی کالا پاسخ های متناقضی را به بنده ارائه نمودند.
    در انتها با توجه به افزایش نرخ ارز و به طبع آن افزایش قیمت این دستگاه، دیجی کالا برای تعویض دستگاه معیوب پرداخت مابه التفاوت قیمت تاریخ خرید و تاریخ درج در سایت (۴اردیبهشت) را از اینجانب خواسته است که این مورد مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کننده، با شرط تعویض بدون شرط دستگاه معیوب (مطابق با قوانین خود سایت) در تناقض آشکار است.

    • کاملا درسته.
      دیجی کالا حتی ضمانتی در مورد اصل بودن کالای سایر فروشندگان در وب سایتش نمی دهد!

  12. سلام من از دیجی کالا یه چند محصول خریدم بعد ۳ روز کد پیگیری پستی رو زدم داخل سایت زد که سفارش تحویل داده شده رفتم اداره پست شهرمون مسئول پست میگه این سفارش تهران تحویل داده شده اصلا چیزی نیومده زنگ زدم دی جی کالا چندین سری با قسمت ارسال کالاشون هر روز یکی از یکی گاوتر جواب میداد اصلا نمیدونستن چی باید بگن بعد خسته شدم زنگ زدم قسمت اپراتور یارو یکم بهتر حالیش بود بلد بود دروغ بگه گفت سفارشتون خراب بوده ما واسه رضایت شما مرجوع کردیم فردا مجدد ارسال میشه سه روز گذشت چیزی نیومد مجدد زنگ زدم اپراتور دیگه اعصابم خورد شده بود نه واسه سفارش واسه بدقولی و مسخره کردن با اعصاب خوردی میگم الان ۱۴ روزه سفارشم نمیاد زشته مثلا شما قراره معتبر باشید یارو کارشون رو توجیح میکنه میگه اینا طبیعیه همیشه هست باید صبر کنید چرا صبور نیستید میگم زشته افتضاحه جوابگوییتون میگه میخوای سفارش رو کنسل کن این مسئله مربوط به دولت میشه پست دولتیه تقصیر ما نیست اینه اعتبار اینه اعتماد و بزرگ کردن یه گدا

  13. سلام بنده هم یک گوشی نوکیا ۲۱۶ برای پدرم از دیجی کالا خریدم
    همون لحظه که تحویل گرفتم و از جعبه بیرون اوردم سیم کارت انداختم و شروع کردم طبق دستور نوشته شده روی جعبه اقدام به وارد کردن کد imei واسه طرح رجیستری که با پیام این کد جز کد های قانونی ثبت شده نیست روبرو شدم و انگار یک پارچ آب یخ ریختن رو سرم.فورا زنگ زدم پشتیبانی موضوع رو اطلاع بدم که ازم پرسید جعبه رو باز کردی گفتم اره بعد گفت باید زنگ بزنی به گارانتی که میشه شرکت سامتل.به اونجا زنگ زدم گفتن مشکلی نیست چند روز صبر کنید تو سامانه ثبت میشه.بهد از کمی تحقیق و تماس با سامانه متوجه شدیم سرمون کلاه گذاشتن و گوشی قاچاقه.دوباره به دیجی زنگ زدیم باز گفت به گارانتی مربوطه و ماهم فقط در صورت اشکال فنی گوشی و پس میگیریم.خلاصه سرتون و درد نیارم من که کلا از پیگیری منصرف شدم و میخوام شکایت کنم و واقعا خرید ازین سایت کلاهبردار و دروغگو رو به هیچکس توصیه نمیکنم.

  14. یه جاروبرقی آاگ مدل vx6 سفید صدفی تاریخ ۲۳ فروردین ۹۷ خریدم بر خلاف ادعاشون بجای لوله تلسکوپی آلومینیومی یه لوله آهنی سنگین داشت. طول سیمش هم بجای ۱۲ متر نهایتا ۸ متر بود. سه هفته تماس میگرفتم و فقط میگفتن منتظر باشید تا بررسی کنیم خودمون تماس میگیریم. ولی هیچ خبری نشد. ضمانت اصالتشون کشکه. از چشمم افتاد.

  15. دوتا کالا خریدم یکی ممو پد ایسوز ۱۷۵ که اصلا ایسوز نزده این کالا رو یکی هارد خرید ۱۰۰گیگ اطلاعات ریختم توش نتونستم برگردونم تو هارد خودم دادم کالانتی غیرقابل تعمیر خورد الان ۱۰۰ اطلاعات پرید وسایل شخصی .دوتا وسیله هر دوتا خراب

  16. من یه هدفون برا پسر خریدم یه سمتش کار نمی کرد عودت دادم ۱۰روز گذشته ۲۰با زنگ زدم می گن صبر بدید اصلا خدمات پس از فروش افتضاح هست تو خرید وسایل برقی تجدید نظر کنید

  17. امیر علی سرحدی

    با سلام، یه گوشی ردمی گرفتم با ۲سال گارانتی که باتری ۷ ماه خراب شد پیگیری کردم گفتند فلکه اطلسی شیراز گارانتی ولی انجام ندادن و گفتند بفرستید تهران، تهران هم پیگیری نکردن این معامله درست نیست اقایه محمدی و بنده رضایت ندارم و هرجا که برسم این اتفاق رو توضیح میدم، اگر خدمت نمیکنید لااقل مسولیت پذیر باشید

  18. سلام من هم یک خرید خیلی بد رو با دیجی کالا تجربه کردم
    من یک موس و کیبورد خرید کردم و جدا از تاخیر در ارسال کالا و باز هم جدا از تحویل بد کالا و پرداخت نکردن بقیه پول به دلیل کسری مقدار نقدی پیک
    موس و کیبورد باید همراه با دانگن ارسال میشد تا به کامپیوتر وصل شود
    متاسفانه بعد از گذشت ۲ هفته و با پیگیری زیاد تازه اعلام کردم باید شخصا به جردن و شرکت فراسو جهت بررسی کالا بروم
    متاسفانه شرکت دیجی کالا هم هیچ گونه همکاری انجام نداد و کاملا زمان رو از بین برد
    حالا بعد از گذشت ۲ هفته قرار شده پنج شنبه کالا رو دریافت کنم و هفت روز کاری بعد مجدد بررسی کنم
    واقعا هم خنده دار هست و هم گریه دار و تاسف انگیز
    این آخرین خرید من از این شرکت هست و به تمام افراد هم همین پیشنهاد رو میدم

  19. سلام
    خلاصه بگم:
    من از دیجی کالا یک تبلت خریدم بیچاره شدم خدا لعنت شان کند.

  20. با درود فراوان. من هم یک دستگاه لپ تاپ لنوو از دیجیکالا خریدم و پس از روشن کردن متوجه شدم که چندین نقطه از صفحه نمایش آن دارای پیکسل سوخته هست. بلافاصله زنگ زدم و بعد از چندین بار پیگیری اینجوری جوابم رو دادن “طبق قوانین بین المللی کامپیوتر، پیکسل سوخته شامل تعویض کالا نمیشه!”. من که دیگه به هیچ عنوان از شرکت دزد و کلاهبردار دیجیکالا خرید نخواهم کرد.

  21. با سلام
    سفارشی داشتم با شماره
    این سفارش به دلیل اتمام موجودی کالا حا و موارد دیگر دیر برایم ارسال شد و در نتیجه با برخورد به تعطیلات ۱۵خرداد دیر به دستم رسید
    سفارش کلی ایراد داشت که یک به یک میگم و شما هم بخونید تا دیگه از دیجی خرید نکنید
    ——————
    ۱-کیف با فروشنده کهن چرم:با گارانتی۱۴ماهه

    ۱-کارت گارانتی همراه محصول نبود.
    ۲-در فاکتور ارسالی فروشنده توسط ایمیل،چیزی از گارانتی ذکر نشده و فاکتور مهر نداشت.
    ۳-بند رودوشی در عکس ها همراه کیف نبود.
    ۴-کیف نارنجی رنگ در عکس های آخر،همراه محصول نبود.
    ————————

    ۲-کفش زنانه با فروشنده شهر چرم:

    ۱-رنگ کفش ارسالی متفاوت بود(درسایت کرمی متمایل به قهوه ای ولی محصول من رنگ زرد بود)
    ۲-نقش کفش در سایت حکاکی لب بود به رنگ قرمز و کلمه لاو به انگلیسی،ولی محصول دریافتی من حکاکی گل با شاخه و برگ بود.
    ۳-فروشنده هنوز از طریق ایمیل فاکتور نفرستاده است
    ————————-
    ۳-محصولات با فروشنده دیجی کالا:

    ۱-فاکتور ارسالی برای فروشندگان دیجی کالا،فقط یک صفحه با شماره صفحه۲ آمده بود که آن محصول آخر در آن نوشته شده بود،در نتیجه فاکتور صفحه یک که کالاهای اولیه شامل …. بودندارسال نشده است.
    ۲-همان صفحه شماره دو هم مهر فروشگاه را ندارد

  22. من هم یک دستگاه پیانو به مبلغ ۸/۵ میلیون تومان خریداری کردم به شماره سفارش dkc27422910 که متاسفانه قسمت درخواست صدور فاکتور را ندیدم و تیک آن را نزدم وقتی کالا برایم رسید ضمانتنامه همراهش نبود گفتند فاکتور در حکم ضمانتنامه است و نصاب شرکت تاشار قشم باید فاکتور را امضا کند گفتم فاکتور نفرستادید گفتند خودت تیک نزدی و حالا می خواهند فقط عکس فاکتور را برایم جی میل کنند (فقط وعده می دهند همین کار را هم نکردند)گفتم شما که می دانستید ضمانتنامه نمی دهید و فاکتور در حکم ضمانتنامه هست من اولین خرید و آخرین خریدم هست و نمی دانستم خلاصه دردسرتان ندهم کالایی که نمیشود گارانتی آن را فعال کرد چون اصل فاکتورش را نمیدهند روی دستم مانده در صورتی که می توانستم با مبلغ ۲ میلیون تومان کمتر از مبلغ دیجی کالا همین پیانو را بدون گارانتی بخرم به نظر من از دیجی کالا خرید نکنید چرا که فرار از مالیات با ندادن فاکتور برایشان مهم تر از رضایت مشتری است. جوری میگویند تیک صدور فاکتور را نزدی که انگار قتل انجام داده ای و متاسفانه مانند کسی که قتلی انجام داده جرمت غیر قابل جبران است . نمیدانم چگونه میشود به تعزیرات شکایت کرد؟

  23. با سلام . متاسفانه بنده بعد از دو هفته از واریز وجه یک دستگاه صنوق الکترونیکی ، هنوز بین واحدهای داخلی دیجی کالا سرگردانم .

  24. سلام. دوستانن من هم تلویزیون خریدم که پنلش شکسته بود و هنوز بعد از یک ماه و صد بار تماس و علافی هنوز پولمو پس ندادند. امروز که کلا تلفن تماسشون هم خراب بود. گندشو در آوردن.

  25. سلام
    اتفاقا من ۵ تا کالا از متین گرفتم ( یدونه هارد و ۳ تا فلش و ۱ پاور بانک ) , خدارو شکر تا حالا به غیر از یک بار که فلشم به مشکل خورد باقی دارن کار می کنن, پاور بانک رو هم توی سفر بودم که خراب شد و بردم شعبه مشهدشون و با این حال که پک کالا رو نداشتم برام تعویض کردن. به نظرم اگه شما هم مراجعه می کردی به یکی از دفتاراشون ( فکر کنم ۱۴-۱۵ تا دفتر دارن ) مشکلت حل می شد.

  26. سلام
    ۱۳خرداد گوشی موبایل سفارش دادم که بعد تعطیلات به دستم رسید،با کلی ذوق گوشی را باز کردم شارژ اولیه کنم که دیدم شارژر گوشی اصلا کار نمیکنه
    تماس گرفتم و درخواست برگشت کالا دادم
    ۱۵خرداد امدن گوشی را تحویل گرفتن و برگشت دادن
    تا به امروز ۲تیر ماه بیش از ۵بار زنگ زدم
    ۱۰تا ایمیل فرستادم فقط چه اپراتور چه جواب ایمیل از کلمات قشنگ استفاده شده ولی اصلا کسی نمیفهمه گوشی را نیاز داشتم که سفارش دادم و تا این ساعت میگن داره گوشی بررسی میشه و گوشی برا من نفرستادن
    دیجی کالا فقط دکوراسیون حفظ کرده وگرنه مشتری اهمیتی نداره و با کمال احترام میپیچونندت جوری که تمام تقصیرات به عهده مشتری هست

    • سلام من اگر میدونستم اینقدر شاکی داره اصلا هدفون درخواست نمی دادم که بعد ۲۵ روز و بعد ۲۵ بار تماس هنوز پولی به دستم نرسیده متاسفم واقعا

  27. همسر بندهیک عدد ساعت دیجیتال خرید کردن و پرداخت آنلاین انجام شده .
    پس از عدم دریافت چندین بار تماس گرفتیم ولی تاکنون ۳/۴/۹۷ مبلغ نیز برگشت داده نشده است.
    اولا کارشناساناس عنوان کردند که کالا موجود نیست و وجه مسترد میگردد که نشده است.
    ثانیا همواره این کالا در سایت شما موجود بوده ولی چون قیمت تغییر کرده است دیجیکالا متعهد به تامیین آن برای مشتری نشده است و گفتن چون فروشنده اصلی کالا رو گرون کرده ما سفارش رو لغو کردیم که این خلاف عرف بازار و مشتری مداری است در صورتی که شما وجه رو با قیمت روز دریافت کرده اید.
    در صورتی که کالا موجود نبود لازم بود دیجیکالا سریعا اعلام میکرد و وجه را مسترد مینمود که از یک منبع دیگری ما بتوانیم تامیین نماییم که عملا اقدامی نشده است.
    در زمانی که من وجه رو پرداخت کرده ام قیمت سکه ۲ میلیون بوده ولی در حال حاضر ۲٫۸ می باشد و هنوز پول در حساب دیجی کالاست اگر قیمت تغییر کرده پس ارزش پول در بازار هم تغییر کرده و دیجی کالا باید ضرر مالی رو متقبل شود
    خواهشمند است رسیدگی گردد وگرنه این روش مدارا کردن با مشتری به سرانجام خوبی نخواهد رسید.
    من شخصا از این موضوع بسیار ناراحت و متاسفم و دیگاهم نسبت به خرید غیر حضوری تغییر کرده است

  28. خرید انجام شده ضمن کسر از موجودی حساب ناموفق بود و حتی در پنل دیجیکالا ثبت نشده.
    پس از ۷۲ ساعت صبر کردن و گرفتن صورتحساب و ارسال آن برای اپراتورهای طلبکار دی جی کالا , مدعی ان باید ۲ الی ۳ روز دیگر صبر کنیم تا ایشان نیز بررسی های کارشناسی خود را انجام دهند.
    نه تنها بابت مشکلی که برای مشتری ایجاد میکنند متاسف نیستنِ طلبکار نیز هستند.
    دیجی دزدان

  29. هفته پیش روز دوشنبه مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One X ظرفیت ۱ ترابایت که شامل کنسول دسته اضافه و سنسور و ادپتور کینکت بود را از دیجیکالا تحویل گرفتم. سنسور و ادپتور کینکت کار نمیکرد مطابق با شکل کالا نبود و سیم برق نیز نداشت با دیجیکالا تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. قرار بر این شد که دیجیکالا با فروشنده تماس بگیرد و بپرسد که آیا میتوان فقط سنسور را مرجوع کرد یا که نه و نتیجه را طی تماس ظرف دو روز آینده به من اطلاع دهد. اما از طرف دیجیکالا دیگر تماسی با من گرفته نشد. پس از چند روز دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم و پیگیر موضوع شدم. دیجیکالا این بار شماره فروشنده را به من داد و از من خواست که خورم با فروشنده تماس بگیرم با فروشنده تماس گرفتم قطعه معیوب را به دفتر شرکت بردم و در آنجا قطعه تست گردید و مشخص شد که ایراد از قطعه است. فروشنده به من گفت که با توجه به این که از طریق دیجیکالا خرید کرده ام با دیجیکالا تماس بگیرم تا دیجیکالا فقط و فقط قطعه معیوب را مرجوع کند و تفاوت این پول به من پرداخت شود. با دیجیکالا تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. دیجیکالا به من اعلام کرد که بایستی با فروشنده تماس بگیرد و نهایتا با من تماس میگیرد. تماسی گرفته نشد در نتیجه دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم. به من اعلام شد که ظرف یک یا ماکسیمم دو روز آینده حتما با من تماس گرفته میشود. آما باز هم دیجیکالا تماسی نگرفت و دوباه امروز با دیجیکالا تماس گرفتم و در نهایت با این پاسخ مواجه شدم که کل دستگاه و نه فقط قطعه معیوب را مرجوع کنید که کاملا متفاوت با حرف فروشنده و حرف اولیه دیجیکالا بود آن هم درشرایطی که دستگاه در بازار نایاب شده و قیمت بسیار بالاتری پیدا کرده. این که دیجیکالا ده روز تمام مرا معطل کند < در تمامی موارد نیز به جای تماس دیجیکالا من خود پیگیر موضوع شوم و در نهایت نیز این جواب را بگیرم به هیچ عنوان قابل قبول نیست. دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم تا شکایت کنم اما اپراتور به من جواب داد که بخشی تحت عنوان شکایات نداریم و تنها میتوان با این ایمیل تماس گرفت و شکایت را پیگیری کرد و اصولا فردی برای پیگیری شکایات به صورت تلفنی وجود ندارد.

  30. سلام دوستان
    من هم به چنین مشکلی بر خوردم خوشبختانه با شکایت به (سازمان حمایت از مصرف کنندگان ) اداره کل نظارت بر شبکه های توزیعی اقتصادی با پیگیریهای که شد مشکلم حل شد این سازمان واقع در خیابان ولی عصر بالاتر از نیایش ک ارمغان غربی نبش مهرشاد هستش.

  31. کاملا بهاتون موافقم
    منم مسواک برقی آاگ آلمانی رو با قیمت بالا سفارش دادم
    ولی با یه جنس فیک چینی با جعبه داغون تقلبی رو به رو شدم

  32. من هم یک عدد پی اس ۴ سفارش دادم ولی در زمان مقرر به دستم نرسید. وقتی تماس گرفتم اپراتور که یه خانم بود خیلی بد برخورد کرد. منم گفتم شما که نمیتونید سفارشو سر وقت تحویل بدید لطفا سفارشمو کنسل کنید. ایشون هم بدون هیچ سوال یا توضیحی گفت لغو شد و گوشیو قطع کرد! دوباره تماس گرفتم دیدم واقعا لغو کرده! بعد از ۳ روز پولمو برام واریز کردن البته تو این ۳ روز پنج شش بار تماس گرفتم. جالب اینجاس که از اون روز دارم چک میکنم هر روز دارن قیمت کنسول رو بر اساس قیمت بازار سیاه دلار بالا میبرن! یعنی روزی که من سفارش دادم ۲ میلیون و نیم قیمت دستگاه بود بعد یک هفته الان چک کردم دیدم همون دستگاه رو زده ۴ میلیون! اونجا بود که متوجه شدم چرا دستگاهو برام نفرستادن و به محض اینکه گفتم لغو کنید سریعا لغو کردن.
    بنظر من بزرگترین عیب دیجی کالا به غیر از مواردی که دوستان اشاره کردن اپراتورهای بی ادب و گستاخی هست که وقتی باهاشون حرف بزنید حتما از خریدتون پشیمون میشید

  33. در فاکتوری که دیجی کالا ارسال می کند فقط اقلامی که دیجی کالا از انبارش فرستاده (و نه اقلامی که از سایر فروشگاه ها در سایتش گذاشته) شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی اند!
    شاید ده تا جنس از سایت دیجی کالا بخرید ولی فقط یک قلم که از سایر فروشگاه ها نیست، اصل بودنش ضمانت می شود!!!
    یعنی بعد از این، ممکن است سایت دیجی کالا جنس تقلبی به شما بیندازند!

  34. در فاکتوری که دیجی کالا ارسال می کند فقط اقلامی که دیجی کالا از انبارش فرستاده (و نه اقلامی که از سایر فروشگاه ها در سایتش گذاشته) شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی اند!
    شاید ده تا جنس از سایت دیجی کالا بخرید ولی فقط یک قلم که از سایر فروشگاه ها نیست، اصل بودنش ضمانت می شود!!!
    یعنی بعد از این، ممکن است سایت دیجی کالا، جنس تقلبی به شما بیندازند!

  35. بین دستگاه های تصفیه هدایت خانگی دیجی کالا گشتی بزنید و اسامی برندها را در اینترنت جستجو کنید تا ببینید که اغلب این برندها هیچ کجای دیگر فروخته نمی شوند و حتی گاهی به اسم شرکت وارد کننده هستند. (در واقع بدون نام هستند که اسم واردکننده رویشان خورده)

  36. سلام
    من یه دی وی دی مارشال از دی جی کالا خریدم
    فردای روزی که خریدم خراب شد
    چند بار زنگ زدم میگه اشکال از مصرف کننده است
    این سایت کلاهبردار و دروغ کو هستش
    اصلا ضمانت برگشت ۷ روزه در کار نیست
    اینا حتی به حرف خودشون هم پایبند نیستند

  37. اینجانب در تاریخ ۲۲/۳/۹۷ اقدام به خرید یک دستگاه ایکس باکس به همراه سی دی و فرمان بازی گرفتم که پس از دریافت، فهمیدم به جای فرمان بازی ایکس باس (g920) فرمان بازی سونی (g29) را ارسال کردند که با ایکس باکس سازگار نیست در واقع جنس فروخته شده با عکش داخل سایت مغایرت دارد.
    پس از عودت وسیله در تاریخ ۴/۴/۹۷، امروز (۱۳/۴/۹۷) ایمیل زدند که نمیتوانند فرمان را به تنهایی عوض کنند و اگر میخواهم پول دستگاه را بگیرم.

  38. من هم به همین مشکل برخوردم

  39. من یه موزر خریدم..دیگه یه دستگاه امتحان پس داده و مناسبه برای هرکسی…اومد…دیدم خرابه….زنگ زدم میگه وسایل شخصی رو نمیتونیم تعویض کنیم…میگم خرابه خب چیکار کنم…خانوم بی شعور میگه با توجه به قیمت کالاتون باید ازش انتظار داشته باشید !!!!!!!

  40. سلام منم دو ماه پیش از دیجی کالا خرید کردم هنوز فاکتورشو ارسال نکردم هر روز زنگ میزنم میگن امروز و فردا میرسه.خاک بر سرشون

  41. سلام دوستان
    من هم تا همین هفته مشتری دیجی کالا بودم اما متاسفانه به دلیل جنس بی کیفیت و عدم پاسخگویی مناسب و هم چنین توجیه کردن اشتباه خودشون ،تصمیم گفتم دیگه با این فروشگاه اینترنتی دزد کار نکنم.محصولی را که سفارش دادم بعد از روئیت من و تقلبی بودن به دیجی مرجوع کردم که متاسفانه بعد از تایید مرجوعی ، وبا اینکه بنده درخواست جنس دیگری را کرده بودم ،مبلغی را از قیمت اولیه جنس کسر کردند و مقدار اندکی به حساب من واریز شد.بعد از پیگیری من ، تنها کلمه ای که شنیدم این بود ، شما هر کاری دلتان بخواهد می توانید بکنید ول از دست بنده کاری بر نمی اید!!!!!!
    برای دیجی کالا دزد متاسفم

  42. سلام من هم حدود یک ماه هست کالایی مرجوع کردم متاسفانه پولش را مرجوع نمی کنند !واقعا از خریدم پشیمونم!

  43. سلام
    من یکدستگاه هدفون بنگ اند الفسن در تاریخ ۶ تیرماه خرید کردم ولی پس از ۱۴ روز و تماسهای مکرر؛ بدلیل عدم تامین از طرف فروشنده ! سفارش بنده کنسل و پول عودت شد. شکایت کردم وقرار شد توضیح بدن ولی هیچ خبری نشد……

    متاسفانه این روش کار بیزینسی در ایران است که در ابتدا نظر مشتریان را جلب و در بازه زمانی کوتاه کار با کیفیت انجام میدهند ولی از آنجایی که هدف اغلب این کسب و کارها بدست آوردن منافع کلان در کوتاه مدت و ترک بازار است لذا نظر مشتریان و رضایت آنها در درجه آخر قرار میگیرد.

  44. سلام علیکم، بنده اقدام به خرید صندلی اداری از سایت دیجی کالا نمودم که شرکت آنها موظف به ارائه صندلی تا ۱۰ روز بعد بود، که متاسفانه تا ۲۰ روز بنده را معطل و در انتها پس از بارها پیگیری و بازی کارشناسان این مجموعه با بنده و دروغ های مکرر مبلغ واریزی به بنده عودت شد. متاسفانه این شرکت هیچگونه توجهی به شکایت مشتری و ضرر مشتری نمی کند و حتی به رغم اعلام عدم تامین کالا توسط شرکت وابسته به دیجی کالا، کالای مورد نظر را از سایت خود حذف نکرده و کماکان به رغم اطلاع از عدم تامین آن کالا به سوء استفاده از مردم ادامه می دهد. چرا با این سیستم که میلیاردها پول مردم را با ارائه این کالاهای جعلی در سایت خود و نگهداری پول مردم به مدت طولانی برخورد نمی شود؟ قطعا سایت دیجی کالا متعلق به شرکت فن آوازه با اطلاع آگاهانه از عدم تامین کالا به عمد پول مشتری را در حساب های خود برای سودگیری بلوکه و به طور ظاهرا قانونی اقدام به سوء استفاده می کند که بایستی برای آن جریمه و ضرر مشتری و ایجاد عدم اعتماد در فضای سایبری جهت خرید مردم پیگیری گردد.

  45. متاسفانه بعد از یک ماه یکی از کالا هارو اصلا تحویل نداده ،، از هشت کالای ارسالی سه تاش معیوب و شکسته بود که مرجوع شد،، ولی بعد از گذشت ده روز مبلغ همان ها هم برام واریز نشده،،، ظاهرا چشمه نور یا تعدادی از فروشندگانی که اجناس شون رو همچنان در سایت دیجی میبینم و حتی تبلیغ شون رو هم میکنند هیچ تعهدی یا مسولیت در قبال خریدار ندارن و البته خود دیجی کالا هم از اونها بدتر 

    تماس با خدمات پس از فروش و رسیدگی به شکایات تقریبا بی نتیجه هست،، تعدادی تلفنچی بی سواد که جز ماست مالی کردن و امروز فردا کردن خدمات و جوابی ندارن و از اون بدتر نه مسئول و مدیریتی دارند که خریدار ناراضی رو بهش متصل کنند،، اصلا مدیریت کوفتی شون کی هس یا چطور میشه پیداش کرد

    صرفا جهت اطلاع اینکه من یا هر خریداری وقتی مبلغی واریز کرده و جنسی انتخاب میکنیم مسلما در ازای اون،  کالای سالم میخواهیم یا اگر مرجوعی است در کوتاه ترین زمان وجه واریزی به حساب خریدار باید مسترد شود 

    شخصاً یه ماهه علاف مدیریت افتضاح،  کارمندان بی عرضه و فروشندگان بی مسولیت دیجی کالا هستم 

  46. منم یه طلایی رو با اسم جواهرات اصل خریدم اما برام کاغذ خرید نفرستادن پیگیر شدم یکماه هروز زنگ میزنم اما هروز منو به فردا موکول میکنن طلا رو پیشه جواهر ساز بردم و گفت این سنگاش اصلا اصل نیست !!این ینی دزدی تازهابعاده گردن بند هم مطابق نبود. زیر باره تعویضم نمیرن از دیجی کالا فقط دنپابی و اینجور چیزا بخرید تو کالاهای گرون دزدی میکنه دزدیییی

  47. من زیاد از دیجی کالا خرید کردم.
    چنانچه از طریق پست کالایی را مرجوع کنید پول مرجوعی کالا را به شما پرداخت نخواهند کرد. تا حالا دو بار پیش آمده و دو بار پرداخت نکردند.
    برای مرجوعی کالا فقط از طریق مراکز توزیعشون اقدام کنید که بیایند و کالا را خودشان ببرند.
    متاسفانه علی رغم خریدهای زیادی که از دیجی کالا کردم، مشتری را ابله فرض می کنند، و کالا ایرانی عطر De Colt که در ایران تولید می شود را امروز مورخ ۹۷٫۰۵٫۰۲ به صورت فروش ویژه گذاشتند، اما حد فاصل اضافه کردن به سبد خرید و ورود به سبد خرید و پرداخت، هر سه محصول عطر ۵۳۱۰۰ تومانی یهو شد ۵۹۰۰۰ تومان. یعنی به این سرعت نرخ ارز روی این کالا تاثیر گذاشت؟؟؟؟؟؟؟
    متاسفانه فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا که به برکت اعتماد مشتریانشون بزرگ شدند، با احمق فرض کردن مشتری سوار بر التهابات و نوسانات اقتصادی و اجتماعی شده و رسماً اقدام به کلاهبرداری می کنند. تا زمانیکه بابت این گستاخی ها چندین برابر مبالغ تحت پیگیرد قرار نگیرند، به این ظلم ادامه می دهند. به امید روزی که مرجعی باشد که با قدرت اینگونه کلاهبرداران را ادب کند.

  48. سلام بنده ۳۰ روز پیش از دیجی کالا هدفون خریدم متاسفانه مشکل داشت عودت دادم و گفتند سه روزه یا پولش می دن یا خودش الان ۲۵ روز هیچ خبری نیست ۲۵ بار زنگ زدم و با کل پرسنل اینجا صحبت کردم فقط میگن مالی انجام میده نگران نباش امروز میاد تو حسابت من اصلا از روند کاری این شرکت دیگه راضی نیستم چرا باید طبق ضوابط نباشن من شاکی هستم و هنوزم به پولم نرسیدم خیلی جالبه با مشتری مداری این شرکت فقط متاسفم

  49. با سلام
    متاسفانه توی این سایت ظاهرا یکسری دزد کنار هم جمع شدن و اگه با همین فرمون که برن به زودی ورشکست میشن
    ۲۱ تیر کالایی رو سفارش دادم ولی همون لحظه پولشو پرداخت نکردم، فرداش از صب شروع کرد برام اس ام اس اومدن که اگه الان پولو ندین کنسل میشه، فلان میشه، بیسار میشه…
    من به محض اینکه رفتم خونه حدود ۶۰۰ تومن براشوت فرستادم، توی سایت زده بود ارسال کالا ۱ تا ۴ روز، چن روز که گذشت دیدم خبری نشد، تماس گرفتم گفتن این کالاهایی که خریدین فروشندشون دیجی کالا نبوده و هنوز آماده سازی نشده، خلاصه چن باری زنگ زدم و هر طور که بود ما رو پیچوندن، در نهایت بعد از حدود سه هفته زنگ زدم گفتم چرا پس کالایی رو که نمیتونین فراهم کنین سفارش میگیرین، گفت باید باهاتون تماس میگرفتن و میگفتن که نتونستن فراهمش کنن، گفتم مشکلی نداره، سفارشمو کنسل کنید، پولمو پس بدید، شماره کارت گرفتو گفت میفرستم به واحد مالی که بریزه
    چند روزی گذشت و بازم خبری از پول نشد، تماس گرفتم گفتن میریزیم، باز خبری نشد، تماس گرفتم گفتن شنبه یا حداکثر یکشنبه میریزیم، باز خبری نشد، تماس گرفتم گفت بین ساعت ۳ تا ۵ میریزیم، بازم خبری نشد، امروز بازم زنگ زدم دوباره گفت ساعت سه به بعد میریزیم…
    فک نکنم اینا پول پس بده باشن و میخوام تماس بگیرم پلیس فتا و هر جای دیگه که میتونم برای شکایت ولی بدونید از این کلاهبردارا که تنها چیزی که بهش احترام نمیذارن حقوق مشتریشونه خرید نکنید، بابت پول خودم اونقد معطلم کردن که پول تلفنم داره بیشتر از وجه اصلی میشه