اسفند ۱۵, ۱۳۹۲ محمدعلی 35دیدگاه

حدود دو هفته پیش بود که بنا به درخواستی یکی از دوستان یک لپ تاپ از سایت دیجی کالا خریداری کردم ، دوست بنده به علت ذیغ زمانی که داشت میخواست لپ تاپ خیلی سریع به دستش برسد ، بعد از اینکه سفارش را ثبت و پرداخت کردم نگاهی به صفحه مربوط به ارسال مرسولات انداختم که در آنجا قید شده بود سفارشاتی که از ساعت ۳ به بعد ثبت شوند روز بعد ارسال خواهد شد ، به دلیل عجله ای که بود و ندیدن این صفحه در بدو خرید با مرکز تماس دیجی کالا تماس گرفتم ، اپراتور تلفن را برداشت و بنده عرض کردم که به دلیل عجله ای که دارم میخواستم بدانم این لپ تاپ میتواند امروز ارسال شود و یا خیر ، که با صدای محکمی گفتند خیر ! بنده هم تشکر کردم … حدود ۲ ساعت بعد تماسی از  دیجی کالا گرفته شد که فرمودند فردا ساعت ۳ تا ۶ لپ تاپ ارسال میشود ، هر چند به شدت دوست بنده عجله داشت اما تشکر کردم و فردای آن روز از ساعت ۳ الی ۶ منتظر ماندیم ! اما نیامد که نیامد … با  دیجی کالا  تماس گرفتیم که صدای ضبط شده گفت زمان اداری تمام شده است … با خجالت زدگی تمام با دوستمان ارتباط برقرار کردیم و مساله را گفتیم و خداراشکر ایشان هم مساله را درک کردند ، صبح روز بعد با  دیجی کالا تماس گرفتم و از اینکه بدقولی کرده بودند شکایت کردم که پس از چندین بار پاس کاری میان اپراتور ها در آخر اپراتوری گفت مگر در کار خود شما مشکل پیش نمیاید ! خوب بنده جواب آخر را گرفتم که نه در  دیجی کالا  کسی به فکر مشتری و مشتری مداری نیست پس بریم دنبال زنده کردن خریدمان ! با کلی صحبت و نصیحت شدن از سوی دوستان  دیجی کالایی ، فرمودند که دستگاه ظرف ۲۴ ساعته آینده ارسال میشود که این هیزم در آتش گذاشتن بود … ازشان درخواست کردم که به هزینه خودِ من آن لپ تاپ را جداگانه ارسال کنند که گفتند نمیشود . دستِ آخر پس از ۲ ساعت مکالمه گفتند تا قبل از ۴ امروز ارسال میشود … ساعت ۴ هم گذشت و چیزی ارسال نشد … مجددا” تماس گرفتم و اینبار خداراشکر صدای ضبط شده نبود … با خستگی تمام مساله را از ابتدا تعریف کردم چون اپراتوری که قبلا” با من حرف زده بود حضور نداشت و گفتند پیگیری میکنیم تماس میگیریم … ساعت ۶ شد و تماسی گرفته نشد مجددا” تماس گرفتم و همانند بار قبل برای اپراتور جدید مساله را تعریف کردم و گفتند ارسال شده است … و نهایتا” ساعت ۸:۳۰ شب دستگاه به دست من رسید و تنها چیز جالب این خرید این بود که پیک آن شرکت وقتی لپ تاپ را تحویل داد ، گفت شیرینی ما فراموش نشود …
داستان بالا یک تجربه واقعی در رابطه با خرید از سایت  دیجی کالا  بود ، سایتی که برای خود اسم و رسمی درست کرده است … اما من یک مشتری شاکی بودم و الان مدت ها از خرید لپ تاپ من گذشته ، بعد از پیش آمدن این مساله به این فکر کردم که شاید مدیریت محترم  دیجی کالا  آقای محمدی از این مساله خبری نداشته باشد ، که پرسنل مشتری مداری ندارد به همین جهت یک ایمیل زدم اما هیچ جوابی نداشت و به این فکر کردم که شاید این مساله برای  دیجی کالا  بسیار تکراری است و جزئی از سرویس دهی میباشد .
اما آقای محمدی عزیز ، شما هزینه بسیاری کرده ای ، تنها به عنوان یک مشتری پیشنهاداتی برای شما دارم :
۱- از پرسنل مشتری مدار استفاده کنید و یا حداقل یک دوره ۲ ساعته آموزش برایشان برگزار کنید .
۲- یک واحد امور مشترکین در شرکت شما لازم است ! که مشتری شاکی از این داخلی به آن داخلی نرود .
۳- یک ماژول کوچک ثبت تیکت در پروفایل کاربران بگذارید و پرسنل را مجاب کنید اظهارات مشتری را ثبت کنند تا اپراتور بعدی آن را بخواند نه اینکه مشتری ۱۰ بار مشکل خود را تکرار کند …
۴- یک سیستم پیگیری سفارش داشته باشید … نه اینی که الان دارید یک سیستم واقعی .
۵- کمی اطلاع رسانی خود را بهتر کنید ! من برای اینکه بفهمم چطور خریدم به دستم خواهد رسید سایت شما را زیر و رو کردم اما به لطف برنامه نویسی میتوانید این مساله در هنگام خرید هم ذکر کنید .
۶- سیستم رسیدگی به شکایات پیش پا افتاده ترین مساله در هر بیزنسی هست .

مسائل زیاد است و وقت تنگ انشاالله برای سایر مشتریان چنین تجربه ای پیش نیاید .

35 دیدگاه در “یک تجربه بد در خرید از دیجی کالا به زبان مشتری سابق

  1. مطلب جالبی بود. واقعا یکی از بزرگترین مشکلات کسب و کار در کشور ما مشتری مداریه. تقریبا شرکتی رو سراغ ندارم که به محض اینکه به اسم و رسمی میرسه دیگه مشتری مداری براش مهم نیست و میره روی فرمت KLM معروف. خیلی جای تاسف داره که صاحبان کسب و کار چیزی رو با زحمت میسازن و بعد رهاش میکنن به امان خدا.

    1. سیامک جان ممنونم از اینکه نظرت را با من به اشتراک گذاشتی ، اما به عقیده من هر فردی اگر دوست داشته باشد با جایی کار کند باید نقاط ضعف آن را اطلاع بدهد تا اصلاح کنند این احترام به خودمان است که حقمان را محفوظ نگه دارند .

    2. دیجی کالا یه سایت کاملا کلاهبرداره که هیچ مرجعی هم بهش رسیدگی نمیکنه.۴۵۰ تومن پول یه ۶دفون دادم و مثلا اعتماد کردم که از یه سایت معتبر میخرم.بسته رو که باز کردم با یه اشغال روبرو شدم.یه هدفون فیک چینی رو تو کارتن اصلی گذاشته و ارسال کرده بودن .واصلا هم جوابگو نشدن.این سایت یه دزده.برید از دست فروش کنار خیابون خرید کنید ولی ازین کلاهبردارای گرون فروش خرید نکنید.تمام جنساشون تقلبیه

      1. سلام دوستان
        بنده از پرسنل سازمان حمایت هستم که به اطلاع کلیه عزیزان می رسانم این سازمان حسب وظایف ذاتی و تحت ریاست مدبرانه آقای نوابی علاوه بر واحد بازرسی ویژه مستقر در داخل سازمان اداره کلی دارد که بنام نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی که یکی از کارهاش نظارت بر عملکرد کسب و کارهای اینترنی در فضای مجازی می باشد در صورتی که دوستان شکایتی داشته باشد در خدمت عزیزان مصرف کننده هستیم تا به شکایت عزیزان رسیدگی شود.

  2. واقعا که دیگه به دیجی کالا هم امیدی نیستش …
    دیجی کالا هم مثل بقیه فروشگاه های اینترنتی ایرانی وقتی با اقبال مردم رو برو شد خودشو خراب کرد …
    من این محصولو دیشب سفارش دادم ثبت هم شد امروز صبح هم تماس گرفتن برای تایید سفارش سفارش رو هم تایید کردم و حتی پیامک تایید سفارش هم برام اومد ، نیم ساعت بعد تماس گرفتم که یک محصول دیگه به سفارش اضافه کنم ، اپراتور میگه این دستبندی که سفارش دادین موجود نیست دیگه !
    میگم اگه موجود نیست پس چرا سفارش گرفتین ، پس چرا زنگ زدین براش تایید میگیرین …
    بعدش که من کلا از سفارش دادنم منصرف شدم یک ساعت بعد اپراتور دیجی کالا تماس گرفته که سفارشتون شنبه میاد خدمتتون …
    بعد رفتم تو پنلم دیدم ای بابا سفارشم که لغو شدست ، زنگ میزنم دیجی کالا میگم سفارش من که لغو شده شما تماس گرفتین میگین شنبه میاد خدمتتون میگن نه خیر این محصول کلا موجود نیست میگم پس چرا هی زنگ میزنین هماهنگ میکنین هی میگین موجود نیست تکلیفتون با خودتون مشخص هست ؟
    هیچی گفت منتظر باشید و هی پاسکاری میکردن به همدیگه …
    من مشتری چندین و چند ساله دیجی کالا بودم ولی با این کاری که کردن دیگه دیجی کالا رو گذاشتم کنار و هیچ وقت از دیجی کالا خرید نخواهم کرد
    از قدیم گفتن یک مشتری ناراضی هزاران مشتری دیگه را ناراضی خواهد کرد
    دیجی جون دیگه بای بای

  3. با سلام ،اینحانب نیز می خواستم در راستای اطلاع رسانی به دیگر هموطنان ،تجربیات خود را از خرید از شرکت دیجی کالا تشریح نمایم تا شاید این مشکلات رفع شود و یا این تجربه برای دیگران مجددا رخ ندهد .در تاریخ ۳/۳/۹۴ از این شرکت Xbox 360E 250 G خرید کرده و پس از رویت کالا متوجه شدم هارد ۲۵۰ گیگ دستگاه متفرقه بوده و لوگو ندارد،با این شرکت تماس گرفتم و تقاضای رسیدگی،تعویض هارد یا در صورت عدم رسیدگی مرجوعی کالا را نمودم که متاسفانه با ۳ بار پیگیری و ایمیل بالاخره لطف کردند و به من اطلاع دادند که به هیچ عنوان ترتیب اثری به این شکایت نمی دهند و هیچ مسئولیتی هم در قبال تعویض یا مرجوع نمودن کالا ندارند و وقتی من عنوان کردم که پس جلب رضایت مشتری برای آنها مهم نیست هیچ اهمیتی ندادند و گفتند اصل بودن و یا نبودن کالا از نظر مشتری برای آنها دلیل کافی نیست و به هیچ عنوان هم پول مرا پس نمی دهند .اینجاست که متوجه شدم در اینگونه شرکتها هیچ مدل کیفیت و یا هیچ مدیریت مشتری وجود ندارد که حتی به ظاهر و با مکالمه و دلجویی جلب رضایت مشتری برابشان مهم باشد بلکه فقط قبل از خرید و اخذ پول مشتری احترام دارد ولی به محض دریافت پول قانون رضایت مشتری منتفی می شود و مشتری ساده و وفاداری مثل من که کالایی به قیمت یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان را یک جا از ایشان خرید نموده است را به راحتی نادیده گرفته و تبدیل به یک مشتری ناراضی می نمایند،سپس با ناامیدی از تعویض کالا اقدام به راه اندازی دستگاه نمودم و متاسفانه تازه متوجه شدم که دسته کنسول بازی خراب است و کار نمی کند و علاوه بر اینکه هدست دستگاه در کارتن نیست هیچ دفترچه راهنما و یا هر چیزی که نشانه اورجینال بودن آن باشد در کارتن آن وجود ندارد.نهایتا امیدوارم که همه ما مردم سعی کنیم در برابر یکدیگر مسئولیت پذیر باشیم تا این رفتار به عنوان یک فرهنگ شناخته شود و در سطح کلان سازمانها،نهادها و شرکتهای تجاری خود را موظف به مشتری مداری و حفظ کیفیت و استاندارهای مورد ادعای خدمات و کالاهای خود باشند.با تشکر

  4. هیچ وقت پول به حساب دیجی کالا نریزید من سفارش دادم انلاین پرداخت کردم زنگ زدن میگن موجود نیست پدر در اومد تا پولم بگیرم

  5. در تاریخ ۲۳/۴/۹۴

    تبلت خریداری کردم حین کار با تبلت متوجه داغ شدن تبلت شدم، با توجه به این که داغ شدن حین کار با تبلت امر طبیعی محسوب میشود ولی درجه حرارت تبلت ۴۸٫۵سانتگراد به حدی که تبلت را در دست نمیتوام بگیرم،با خدمات پس از فروش تماس گرفتم و مشکل را عنوان کردم، کارشناس فرمودند که زمانی مشکل فنی محسوب میشود که تبلت هنگ یا خاموش شود،ضمن اینکه متوجه مشکل نشدند، که با چنین درجه حرارت بالای چطور امکان استفاده از تبلت ممکن است!هم چنین از ارسال پیک معذورند.

    درخواست پیگیری مشکل رادارم ،و خواهشمندم که شرکت دیجی کالا در خصوص بازاریابی الکترونیکی با توجه به اهمیت به مشتریان loyal ,مشکلات مشتریان را مورد توجه قرار دهند.
    متن ایمیل و عدم توجه دیجی کالا

  6. سلام.من اخیرا گوشی تلفن گیگا ست از دیجی کالا خریدم.وقتی تلفن به دستم رسید شماره تماس ورودی نمایش داده نمی شد.با کرشناسان شرکت تماس گرفتم عنوان کردن این ایراد فنی است تلفن را عودت بدهید.بعد از ارسال دو روز بعد تماس گرفتن که اشکال نیست علم پیشرفت کرده باید شرکت پشتیبان و گارنتی کننده تنظیمات تلفن را برای شما درست کنه!!! دوباره تلفن را با همان اشکال ارسال کردن.اینم از پیشرفت علم.من دیگه از اینا خرید نمیکنم یه مشت کلاه بردارن.

  7. من مشتریه چند ساله ی دیجی کالا بودم،
    شدیدا به همه پیشنهادش میکردم
    ولی جدیدا بسییااااار کلاهبردار شدند،

    من آیپد خریدم و از همون لحظه ی اول هنگ میکرد،
    هنگ،، ری استارت،،،
    ١ ساعت بعد از اینکه به دستم رسید بردم تحویلشون دادم
    الان بعد از گذشت ١ هفته ، نه کسی هست که جوابمو بده نه پولمو بهم پس میدن

    فقط خواهش می کنم ازشون خرید نکنید که تو این چند روز با یه سرچ تو اینترنت متوجه شدم اینا چه کلاه برداری ها که نمی کنند و چقدر جنس کارکرده یا فیک یا گرون که دست مشتری نمی دهند

  8. آقا حالا یه بار یه اتفاقی افتاده شما زیاد سخت نگیرید …….این ها مشکلی نیست مشکل اصلی یه جای دیگه ست مشکل من توی برنامه هایی مثل حراجمعه و ….ین فروشگاه هاست ………یه ترفند بسیار قدیمیه که از حالت روانی ای که ایجاد میشه در مردم سو استفاده می کنن … این روی بعضی افراد تاثیر میذاره و گول می خورن و محصول با قیمت بایین تری رو که می تونن توی فروشگاه هایی مثل زنبیل و مدیسه و….بخرن رو برن اینجا بخرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. یه ترفند بسیار قدیمیه که از حالت روانی ای که ایجاد میشه در مردم سو استفاده می کنن … این روی بعضی افراد تاثیر میذاره و گول می خورن و محصول با قیمت بایین تری رو که می تونن توی فروشگاه هایی مثل زنبیل و مدیسه و….بخرن رو برن اینجا بخرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. سلام و عرض ادب
    از مورخ ۵ اسفند که دستگاه all in one رو سفارش دادم و بعد از چند روز که به دستم رسید تا مورخ ۱۸ فروردین با صرف حداقل چند ساعت پشت تلفن بودن و حدود حداقل ۳۰ تا تماس با کارشناسان داشتم توضیح دادم کالایی که به دستم رسیده فاقد حافظه ۱۲۸ SSD هست و مغایر با توضیحات صفحه کالا است. با ارسال عکس از کالا و جعبه به آقای نادری هم نهایت در ۱۸ فروردین به بنده اعلام گردید که کالا به علت مغایرت عودت داده بشه و دقیقا همانی که خریداری کردم ارسال بشه. در فاصله خرید کالا تا ۱۸ فروردین قیمت این کالا به علت نوسان ارز دقیقا ۷۰۰ هزار تومن در بازار گرانتر شد و من قبل از اینکه به دی جی کالا پس بفرستم با چندین نفر از کارشناسان صحبت کردم که من می‌خوام کالا راطبق مغایرت پس بفرستم و کالا هم الان در سایت با قیمت جدیدی موجوده و اگر نهایت تا موقعی که کالا دست شما رسید موجودی کالا تمام شد دقیقا کالای خودم را برگردانید . بالاخره کالا ۱۹ فروردین ارسال و ۲۱ فروردین به دست دی جی کالا رسید . اینقدر در پذیرش کالا دست دست کردن تا نهایت ۱ اردیبهشت و پذیرش انجام شد و همزمان که موجودی کالا را در سایت چک کردم دیدم زده ناموجود !!! با کارشناسان تماس مجدد گرفتم و گفتن مغایرت صحیح بوده و براتون عودت وجه انجام میدهیم ! کلی توضیح دادم که من عودت وجه نمی‌خوام و کالایی که خریداری کردم قرار بوده دقیقا همون ارسال بشه و قبل از ارسال هم اتمام حجت کردم که اگر تا آن موقع ناموجود شد همینو پس بفرستید چون بعد از دو ماه دیگه نمیتونم با پول قبلی کالا را دوباره بخرم . متاسفانه کارشناسان زیره باره هیچ‌کدام از صحبتها نرفتن و همزمان مسج اومد که لطفاً شماره کارت معتبر را در پروفایل جهت عودت وجه ثبت کنید !!!!! ( لازم به توضیح است که بنده فایل صوتی تمام مکالمات از ابتدای اعلان مغایرت تا انتهای کار در موبایل ضبط شده دارم)
    من از این اینماد گرفته از مراجعه حضوری گرفته از اصناف کشور گرفته تا کامنت گذاشتن در تمام سایت ها و فروم‌های ایرانی تا حق خودم رو نگیرم ولتون نمیکنم خاطر جمع باشید بابت این حقه بازی باید سایت ملعون دی جی کالا تاوان پس بده . هر جور شده این متن رو هم به محمدی ها برسونید . این کارم نکنید خودم می‌رسونم چون در نهایت اونا باید جواب پس بدن نه چند تا منشی به اصطلاح کارشناس .

    1. سلام دوست هم درد، داستان شما دقیقا برای من در مورد خرید یک کالا و ارجاع به دلیل ارسال اشتباه و بعد ناموجود شدن و رشد نرخ ارز و …(و احتمالا افراد بسیار دیگری) نیز اتفاق افتاده است و پس از ۳ماه فهمیدم که کلاهبرداری ظاهرا به یک رویه عادی در این مجموعه کثیف بدل شده است و من بابت خسارتی که بهم وارد شده، یه چیزی هم بدهکار شدم. من نیز کلی رفتم تا تا سرچشمه رو پیدا کنم که نهایتا باید بگم که بدبختانه، این مشکلات عدیده هموطنان عزیزمون هم سرش میخوره به ژن های خوبی که بصورت خدادادی صاحب این ژن شدن و از دست ما هم فعلا کاری بر نمیاد مگه اینکه ….!!
      نمی دونم شاید بشه با اتحاد و یا تشکیل کمپین حلش کرد، ولی احتمالا مقطعی و موردی خواهد بود.

  11. موضوع: سواستفاده سایت دیجی کالا از افزایش نرخ ارز و عدم پایبندی به قوانین سایت مذکور

    بنده در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۱ از وبسایت فروشگاه آنلاین دیجی کالا یک دستگاه لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل X541-UV-N به قیمت ۲۸۷۹۰۰۰ تومان با شماره سفارش DKC-*****14 خریداری نمودم.
    پس از دریافت کالا در تاریخ ۲۱ فروردین ۹۷، لپ تاپ فوق توسط اینجانب آزمایش گردید و در همان روز به پشتیبان فروش تماس گرفته شد و اعلام خرابی دستگاه گردید. در تاریخ ۲۲ فروردین دستگاه تحویل مامور دیجی کالا گردید.
    پس از تماس های مکرر از طرف اینجانب با پشتیان فنی دیجی کالا در نهایت در تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ با بنده تماس گرفته شد و خرابی دستگاه از طرف دیجی کالا تایید گردید. از طرفی در این مدت قیمت لپ تاپ موجود در سایت دیجی کالا به ۳۰۹۰۰۰۰ تومان افزایش یافته است.
    پاسخ مسئولین پشتیبانی این سایت پس از تماس های مکرر بنده به یکی از این صورت ها بوده است:«کالای مشابه درسایت موجود نیست» یا « این کالا از طرف فروشنده های دیگر و از طرف سایت دیجی کالا ارائه شده است و دیجی کالا مسئولیت تعویض کالای معیوب را متقبل نمی شود». این موضوع در حالی است که این سایت ادعای بازگردانی و تعویض بدون شرط تا ۷ روز پس از خرید را دارد.
    در مورد گزاره اول در پاراگراف فوق، در تماس بنده در تاریخ ۲ اردیبهشت ساعت ۶:۴۴ عصر اعلام شد که کالای موجود در سایت خطای سیستم است و در واقعیت وجود ندارد، و در مورد گزاره دوم، در تاریخ ۳ اردیبهشت ساعت ۱۰:۴۱ و ۳:۳۹ و ۳:۳۵ عصر چندبار دیگر دستگاه موجود در سایت دیجی کالا با قیمت ۳۰۹۰۰۰۰ عرضه گردید و با تماس مجدد بنده اعلام شد که این دستگاه از طرف شرکت های همکار دیجی کالا بوده و این سایت مسئولیت آنها را ندارد، قابل ذکر است که قوانین بازگشت سایت دیجی کالا به شرکت و یا انبار خاصی محدود نشده و شرط لازم و کافی خرید از دیجی کالا است. قابل ذکر است تمامی مکالمات بنده و مسئولین پشتیبان دیجی کالا در خود شرکت دیجی کالا ثبت و ضبط شده است و در مورد گزاره دوم از سایت دیجی کالا عکس گرفته شده است و به این شکواییه پیوست گردیده است.
    در نهایت پس از تماس های مکرر بنده و پیگیری های بنده در مورد تعویض لپ تاپ اینجانب، هر کدام از پاسخگوهای دیجی کالا پاسخ های متناقضی را به بنده ارائه نمودند.
    در انتها با توجه به افزایش نرخ ارز و به طبع آن افزایش قیمت این دستگاه، دیجی کالا برای تعویض دستگاه معیوب پرداخت مابه التفاوت قیمت تاریخ خرید و تاریخ درج در سایت (۴اردیبهشت) را از اینجانب خواسته است که این مورد مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کننده، با شرط تعویض بدون شرط دستگاه معیوب (مطابق با قوانین خود سایت) در تناقض آشکار است.

  12. سلام من از دیجی کالا یه چند محصول خریدم بعد ۳ روز کد پیگیری پستی رو زدم داخل سایت زد که سفارش تحویل داده شده رفتم اداره پست شهرمون مسئول پست میگه این سفارش تهران تحویل داده شده اصلا چیزی نیومده زنگ زدم دی جی کالا چندین سری با قسمت ارسال کالاشون هر روز یکی از یکی گاوتر جواب میداد اصلا نمیدونستن چی باید بگن بعد خسته شدم زنگ زدم قسمت اپراتور یارو یکم بهتر حالیش بود بلد بود دروغ بگه گفت سفارشتون خراب بوده ما واسه رضایت شما مرجوع کردیم فردا مجدد ارسال میشه سه روز گذشت چیزی نیومد مجدد زنگ زدم اپراتور دیگه اعصابم خورد شده بود نه واسه سفارش واسه بدقولی و مسخره کردن با اعصاب خوردی میگم الان ۱۴ روزه سفارشم نمیاد زشته مثلا شما قراره معتبر باشید یارو کارشون رو توجیح میکنه میگه اینا طبیعیه همیشه هست باید صبر کنید چرا صبور نیستید میگم زشته افتضاحه جوابگوییتون میگه میخوای سفارش رو کنسل کن این مسئله مربوط به دولت میشه پست دولتیه تقصیر ما نیست اینه اعتبار اینه اعتماد و بزرگ کردن یه گدا

  13. سلام بنده هم یک گوشی نوکیا ۲۱۶ برای پدرم از دیجی کالا خریدم
    همون لحظه که تحویل گرفتم و از جعبه بیرون اوردم سیم کارت انداختم و شروع کردم طبق دستور نوشته شده روی جعبه اقدام به وارد کردن کد imei واسه طرح رجیستری که با پیام این کد جز کد های قانونی ثبت شده نیست روبرو شدم و انگار یک پارچ آب یخ ریختن رو سرم.فورا زنگ زدم پشتیبانی موضوع رو اطلاع بدم که ازم پرسید جعبه رو باز کردی گفتم اره بعد گفت باید زنگ بزنی به گارانتی که میشه شرکت سامتل.به اونجا زنگ زدم گفتن مشکلی نیست چند روز صبر کنید تو سامانه ثبت میشه.بهد از کمی تحقیق و تماس با سامانه متوجه شدیم سرمون کلاه گذاشتن و گوشی قاچاقه.دوباره به دیجی زنگ زدیم باز گفت به گارانتی مربوطه و ماهم فقط در صورت اشکال فنی گوشی و پس میگیریم.خلاصه سرتون و درد نیارم من که کلا از پیگیری منصرف شدم و میخوام شکایت کنم و واقعا خرید ازین سایت کلاهبردار و دروغگو رو به هیچکس توصیه نمیکنم.

  14. یه جاروبرقی آاگ مدل vx6 سفید صدفی تاریخ ۲۳ فروردین ۹۷ خریدم بر خلاف ادعاشون بجای لوله تلسکوپی آلومینیومی یه لوله آهنی سنگین داشت. طول سیمش هم بجای ۱۲ متر نهایتا ۸ متر بود. سه هفته تماس میگرفتم و فقط میگفتن منتظر باشید تا بررسی کنیم خودمون تماس میگیریم. ولی هیچ خبری نشد. ضمانت اصالتشون کشکه. از چشمم افتاد.

  15. دوتا کالا خریدم یکی ممو پد ایسوز ۱۷۵ که اصلا ایسوز نزده این کالا رو یکی هارد خرید ۱۰۰گیگ اطلاعات ریختم توش نتونستم برگردونم تو هارد خودم دادم کالانتی غیرقابل تعمیر خورد الان ۱۰۰ اطلاعات پرید وسایل شخصی .دوتا وسیله هر دوتا خراب

  16. من یه هدفون برا پسر خریدم یه سمتش کار نمی کرد عودت دادم ۱۰روز گذشته ۲۰با زنگ زدم می گن صبر بدید اصلا خدمات پس از فروش افتضاح هست تو خرید وسایل برقی تجدید نظر کنید

  17. با سلام، یه گوشی ردمی گرفتم با ۲سال گارانتی که باتری ۷ ماه خراب شد پیگیری کردم گفتند فلکه اطلسی شیراز گارانتی ولی انجام ندادن و گفتند بفرستید تهران، تهران هم پیگیری نکردن این معامله درست نیست اقایه محمدی و بنده رضایت ندارم و هرجا که برسم این اتفاق رو توضیح میدم، اگر خدمت نمیکنید لااقل مسولیت پذیر باشید

  18. سلام من هم یک خرید خیلی بد رو با دیجی کالا تجربه کردم
    من یک موس و کیبورد خرید کردم و جدا از تاخیر در ارسال کالا و باز هم جدا از تحویل بد کالا و پرداخت نکردن بقیه پول به دلیل کسری مقدار نقدی پیک
    موس و کیبورد باید همراه با دانگن ارسال میشد تا به کامپیوتر وصل شود
    متاسفانه بعد از گذشت ۲ هفته و با پیگیری زیاد تازه اعلام کردم باید شخصا به جردن و شرکت فراسو جهت بررسی کالا بروم
    متاسفانه شرکت دیجی کالا هم هیچ گونه همکاری انجام نداد و کاملا زمان رو از بین برد
    حالا بعد از گذشت ۲ هفته قرار شده پنج شنبه کالا رو دریافت کنم و هفت روز کاری بعد مجدد بررسی کنم
    واقعا هم خنده دار هست و هم گریه دار و تاسف انگیز
    این آخرین خرید من از این شرکت هست و به تمام افراد هم همین پیشنهاد رو میدم

  19. با درود فراوان. من هم یک دستگاه لپ تاپ لنوو از دیجیکالا خریدم و پس از روشن کردن متوجه شدم که چندین نقطه از صفحه نمایش آن دارای پیکسل سوخته هست. بلافاصله زنگ زدم و بعد از چندین بار پیگیری اینجوری جوابم رو دادن “طبق قوانین بین المللی کامپیوتر، پیکسل سوخته شامل تعویض کالا نمیشه!”. من که دیگه به هیچ عنوان از شرکت دزد و کلاهبردار دیجیکالا خرید نخواهم کرد.

  20. با سلام
    سفارشی داشتم با شماره
    این سفارش به دلیل اتمام موجودی کالا حا و موارد دیگر دیر برایم ارسال شد و در نتیجه با برخورد به تعطیلات ۱۵خرداد دیر به دستم رسید
    سفارش کلی ایراد داشت که یک به یک میگم و شما هم بخونید تا دیگه از دیجی خرید نکنید
    ——————
    ۱-کیف با فروشنده کهن چرم:با گارانتی۱۴ماهه

    ۱-کارت گارانتی همراه محصول نبود.
    ۲-در فاکتور ارسالی فروشنده توسط ایمیل،چیزی از گارانتی ذکر نشده و فاکتور مهر نداشت.
    ۳-بند رودوشی در عکس ها همراه کیف نبود.
    ۴-کیف نارنجی رنگ در عکس های آخر،همراه محصول نبود.
    ————————

    ۲-کفش زنانه با فروشنده شهر چرم:

    ۱-رنگ کفش ارسالی متفاوت بود(درسایت کرمی متمایل به قهوه ای ولی محصول من رنگ زرد بود)
    ۲-نقش کفش در سایت حکاکی لب بود به رنگ قرمز و کلمه لاو به انگلیسی،ولی محصول دریافتی من حکاکی گل با شاخه و برگ بود.
    ۳-فروشنده هنوز از طریق ایمیل فاکتور نفرستاده است
    ————————-
    ۳-محصولات با فروشنده دیجی کالا:

    ۱-فاکتور ارسالی برای فروشندگان دیجی کالا،فقط یک صفحه با شماره صفحه۲ آمده بود که آن محصول آخر در آن نوشته شده بود،در نتیجه فاکتور صفحه یک که کالاهای اولیه شامل …. بودندارسال نشده است.
    ۲-همان صفحه شماره دو هم مهر فروشگاه را ندارد

  21. من هم یک دستگاه پیانو به مبلغ ۸/۵ میلیون تومان خریداری کردم به شماره سفارش dkc27422910 که متاسفانه قسمت درخواست صدور فاکتور را ندیدم و تیک آن را نزدم وقتی کالا برایم رسید ضمانتنامه همراهش نبود گفتند فاکتور در حکم ضمانتنامه است و نصاب شرکت تاشار قشم باید فاکتور را امضا کند گفتم فاکتور نفرستادید گفتند خودت تیک نزدی و حالا می خواهند فقط عکس فاکتور را برایم جی میل کنند (فقط وعده می دهند همین کار را هم نکردند)گفتم شما که می دانستید ضمانتنامه نمی دهید و فاکتور در حکم ضمانتنامه هست من اولین خرید و آخرین خریدم هست و نمی دانستم خلاصه دردسرتان ندهم کالایی که نمیشود گارانتی آن را فعال کرد چون اصل فاکتورش را نمیدهند روی دستم مانده در صورتی که می توانستم با مبلغ ۲ میلیون تومان کمتر از مبلغ دیجی کالا همین پیانو را بدون گارانتی بخرم به نظر من از دیجی کالا خرید نکنید چرا که فرار از مالیات با ندادن فاکتور برایشان مهم تر از رضایت مشتری است. جوری میگویند تیک صدور فاکتور را نزدی که انگار قتل انجام داده ای و متاسفانه مانند کسی که قتلی انجام داده جرمت غیر قابل جبران است . نمیدانم چگونه میشود به تعزیرات شکایت کرد؟

  22. با سلام . متاسفانه بنده بعد از دو هفته از واریز وجه یک دستگاه صنوق الکترونیکی ، هنوز بین واحدهای داخلی دیجی کالا سرگردانم .

  23. سلام. دوستانن من هم تلویزیون خریدم که پنلش شکسته بود و هنوز بعد از یک ماه و صد بار تماس و علافی هنوز پولمو پس ندادند. امروز که کلا تلفن تماسشون هم خراب بود. گندشو در آوردن.

  24. سلام
    اتفاقا من ۵ تا کالا از متین گرفتم ( یدونه هارد و ۳ تا فلش و ۱ پاور بانک ) , خدارو شکر تا حالا به غیر از یک بار که فلشم به مشکل خورد باقی دارن کار می کنن, پاور بانک رو هم توی سفر بودم که خراب شد و بردم شعبه مشهدشون و با این حال که پک کالا رو نداشتم برام تعویض کردن. به نظرم اگه شما هم مراجعه می کردی به یکی از دفتاراشون ( فکر کنم ۱۴-۱۵ تا دفتر دارن ) مشکلت حل می شد.

  25. سلام
    ۱۳خرداد گوشی موبایل سفارش دادم که بعد تعطیلات به دستم رسید،با کلی ذوق گوشی را باز کردم شارژ اولیه کنم که دیدم شارژر گوشی اصلا کار نمیکنه
    تماس گرفتم و درخواست برگشت کالا دادم
    ۱۵خرداد امدن گوشی را تحویل گرفتن و برگشت دادن
    تا به امروز ۲تیر ماه بیش از ۵بار زنگ زدم
    ۱۰تا ایمیل فرستادم فقط چه اپراتور چه جواب ایمیل از کلمات قشنگ استفاده شده ولی اصلا کسی نمیفهمه گوشی را نیاز داشتم که سفارش دادم و تا این ساعت میگن داره گوشی بررسی میشه و گوشی برا من نفرستادن
    دیجی کالا فقط دکوراسیون حفظ کرده وگرنه مشتری اهمیتی نداره و با کمال احترام میپیچونندت جوری که تمام تقصیرات به عهده مشتری هست

  26. همسر بندهیک عدد ساعت دیجیتال خرید کردن و پرداخت آنلاین انجام شده .
    پس از عدم دریافت چندین بار تماس گرفتیم ولی تاکنون ۳/۴/۹۷ مبلغ نیز برگشت داده نشده است.
    اولا کارشناساناس عنوان کردند که کالا موجود نیست و وجه مسترد میگردد که نشده است.
    ثانیا همواره این کالا در سایت شما موجود بوده ولی چون قیمت تغییر کرده است دیجیکالا متعهد به تامیین آن برای مشتری نشده است و گفتن چون فروشنده اصلی کالا رو گرون کرده ما سفارش رو لغو کردیم که این خلاف عرف بازار و مشتری مداری است در صورتی که شما وجه رو با قیمت روز دریافت کرده اید.
    در صورتی که کالا موجود نبود لازم بود دیجیکالا سریعا اعلام میکرد و وجه را مسترد مینمود که از یک منبع دیگری ما بتوانیم تامیین نماییم که عملا اقدامی نشده است.
    در زمانی که من وجه رو پرداخت کرده ام قیمت سکه ۲ میلیون بوده ولی در حال حاضر ۲٫۸ می باشد و هنوز پول در حساب دیجی کالاست اگر قیمت تغییر کرده پس ارزش پول در بازار هم تغییر کرده و دیجی کالا باید ضرر مالی رو متقبل شود
    خواهشمند است رسیدگی گردد وگرنه این روش مدارا کردن با مشتری به سرانجام خوبی نخواهد رسید.
    من شخصا از این موضوع بسیار ناراحت و متاسفم و دیگاهم نسبت به خرید غیر حضوری تغییر کرده است

  27. خرید انجام شده ضمن کسر از موجودی حساب ناموفق بود و حتی در پنل دیجیکالا ثبت نشده.
    پس از ۷۲ ساعت صبر کردن و گرفتن صورتحساب و ارسال آن برای اپراتورهای طلبکار دی جی کالا , مدعی ان باید ۲ الی ۳ روز دیگر صبر کنیم تا ایشان نیز بررسی های کارشناسی خود را انجام دهند.
    نه تنها بابت مشکلی که برای مشتری ایجاد میکنند متاسف نیستنِ طلبکار نیز هستند.
    دیجی دزدان

  28. هفته پیش روز دوشنبه مجموعه کنسول بازی مایکروسافت مدل Xbox One X ظرفیت ۱ ترابایت که شامل کنسول دسته اضافه و سنسور و ادپتور کینکت بود را از دیجیکالا تحویل گرفتم. سنسور و ادپتور کینکت کار نمیکرد مطابق با شکل کالا نبود و سیم برق نیز نداشت با دیجیکالا تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. قرار بر این شد که دیجیکالا با فروشنده تماس بگیرد و بپرسد که آیا میتوان فقط سنسور را مرجوع کرد یا که نه و نتیجه را طی تماس ظرف دو روز آینده به من اطلاع دهد. اما از طرف دیجیکالا دیگر تماسی با من گرفته نشد. پس از چند روز دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم و پیگیر موضوع شدم. دیجیکالا این بار شماره فروشنده را به من داد و از من خواست که خورم با فروشنده تماس بگیرم با فروشنده تماس گرفتم قطعه معیوب را به دفتر شرکت بردم و در آنجا قطعه تست گردید و مشخص شد که ایراد از قطعه است. فروشنده به من گفت که با توجه به این که از طریق دیجیکالا خرید کرده ام با دیجیکالا تماس بگیرم تا دیجیکالا فقط و فقط قطعه معیوب را مرجوع کند و تفاوت این پول به من پرداخت شود. با دیجیکالا تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم. دیجیکالا به من اعلام کرد که بایستی با فروشنده تماس بگیرد و نهایتا با من تماس میگیرد. تماسی گرفته نشد در نتیجه دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم. به من اعلام شد که ظرف یک یا ماکسیمم دو روز آینده حتما با من تماس گرفته میشود. آما باز هم دیجیکالا تماسی نگرفت و دوباه امروز با دیجیکالا تماس گرفتم و در نهایت با این پاسخ مواجه شدم که کل دستگاه و نه فقط قطعه معیوب را مرجوع کنید که کاملا متفاوت با حرف فروشنده و حرف اولیه دیجیکالا بود آن هم درشرایطی که دستگاه در بازار نایاب شده و قیمت بسیار بالاتری پیدا کرده. این که دیجیکالا ده روز تمام مرا معطل کند < در تمامی موارد نیز به جای تماس دیجیکالا من خود پیگیر موضوع شوم و در نهایت نیز این جواب را بگیرم به هیچ عنوان قابل قبول نیست. دوباره با دیجیکالا تماس گرفتم تا شکایت کنم اما اپراتور به من جواب داد که بخشی تحت عنوان شکایات نداریم و تنها میتوان با این ایمیل تماس گرفت و شکایت را پیگیری کرد و اصولا فردی برای پیگیری شکایات به صورت تلفنی وجود ندارد.

  29. سلام دوستان
    من هم به چنین مشکلی بر خوردم خوشبختانه با شکایت به (سازمان حمایت از مصرف کنندگان ) اداره کل نظارت بر شبکه های توزیعی اقتصادی با پیگیریهای که شد مشکلم حل شد این سازمان واقع در خیابان ولی عصر بالاتر از نیایش ک ارمغان غربی نبش مهرشاد هستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *