در قسمت اول مطلب مشتری چه وقت از ما خرید میکند به ۴ نکته اشاره گردید و سعی بر این شد که با هدف قرار دادن اصل مطلب به صورت خلاصه موارد را توضیح داد در این قسمت از مطلب به سراغ ۴ نکته دیگر از سری نکات مرتبط با این زمینه خواهیم رفت و با بررسی آنها سعی بر ایجاد تحول و جذب مشتریان بیشتر خواهیم نمود .

نمایش ویژه خود را داشته باشید

نمایش ویژه خود را داشته باشید

نمایش ویژه خود را داشته باشید

سبک اختصاصی خودتان را با در نظر گرفتن شرایط جامعه در ارائه محصولات ابداع کنید ، یعنی برای معرفی محصول خود یک اصول ثابت وقوی در نظر بگیرید و همیشه بر اساس آن اقدام به معرفی محصول خود نمایید .

در بازار تافته جدا بافته نباشید

در بازار تافته جدا بافته نباشید

در بازار تافته جدا بافته نباشید

شرایط بازار را در نظر بگیرید و سپس اقدام به فروش نمایید ، وقتی بازار کشش اقلام گران قیمت را ندارد پس به سراغ اقلام با کیفیت ارزان تر بروید و سعی کنید همیشه با بازار منطبق باشید تا مشتریان شما به سراغ رقبا شما نروند .

خوب بودن را اثبات کنید

خوب بودن را اثبات کنید

خوب بودن را اثبات کنید

اگر محصول شما خوب است ، کیفیت بالا دارد آن را به همه ثابت کنید برای این کار میتوانید از روش های مقایسه ای هم استفاده کنید اما حتما” روی این زمینه کار کنید ، مشتریان به دنبال راحتی هستند هر چند ممکن است مشتری مقایسه ای هم انجام دهد اما این نقطه قدرت شما است که کیفیت محصول خود را اثبات میکنید.

مشتریان وفادار را فراموش نکنید

مشتریان وفادار را فراموش نکنید

مشتریان وفادار را فراموش نکنید

مشتریان وفادار برای شما مشتریان جدید خواهند آور پس به مشتریان وفادار خود احترام بگذارید و به آنها امتیازات بیشتر بدهید و نشان دهید که برایتان مهم هستند و مطمئن باشید وی حداقل یک مشتری برای شما خواهد آورد .